Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Сортувати по:
Датою ·
Назвою ·
Рейтингом ·
Коментарем ·
Переглядами
Українська література – це не тільки історія, далеке минуле, яке бідолах школярів примушують вивчати в школі на уроках. Безперечно, сучасна література – поки що явище незрозуміле, іноді суперечливе, а в цілому - проаналізоване недостатньо.
Сприймання того чи іншого твору залежить від літературного досвіду й смаку читача, але не кожен з них має час і натхнення вибрати найкраще. Тому частіше доводиться орієнтуватися на те, що почув від інших. Є ще один спосіб дізнатися про події сучасного книжкового ринку – скористатися одним із рейтингів.
У всьому світі рівень досягнень письменника, так само як і будь-якого іншого виробника, визначається єдиним показником – кількість проданого товару, тому йдеться про бестселери. Український бестселер починається з показника в 10 тисяч примірників за рік. До речі, чи знаєте ви, що кожен четвертий з українців книжок взагалі не читає?
Подаємо кілька рейтингів сучасних українських письменників. До речі, в розділі "Оригінальна рецензія" можете залишити відгук на будь-який прочитаний твір літератури української та світової. |
Вітчизняні
традиції сучасного українського
фемінізму
В
історичному розвитку феміністичний
напрям запозичив багато елементів з
різних сучасних шкіл: психоаналізу,
структуралізму, постструктуралізму,
деконструктивізму, тобто фактично
знаходиться під впливом ідей Ж. Дерріди,
Ж. Лакана, М. Фуко. Саме Ж. Дерріда
охарактеризував головну тенденцію
західноєвропейської культури, її
основний спосіб мислення як „західний
логоцентризм", тобто як прагнення у
всьому знайти порядок і сенс, відшукати
першопричину і таким чином нав’язати
сенс й чітку впорядкованість всьому,
на що спрямована думка і діяльність
людини.
Сучасний
етап розвитку фемінізму не обходиться
без крайнощів, проте істини,
як ми знаєм можна досягти
лише шляхом спроб
та помилок. |
Ю. М. Лотман Сюжетное пространство русского романа XIX столетия Лотман Ю.М. В школе поэтического слова: Пушкин. Лермонтов. Гоголь. М.: Просвещение, 1988.– С.325-348. Переизд.: Лотман Ю.М. Избранные статьи (в 3-х т.). - Таллин: Александра, 1993. - Т. III. - С.91-106; Лотман Ю.М. О русской литературе: Ст. и исслед. (1958-1993): История рус. прозы. Теория литературы. - СПб.: Искусство, 1997. |
Сучасне літературознавство: поняття про міфологізм,
міфологічність
Відсутність чіткого визначення
міфу в сучасній науці значно ускладнює проведення практичних досліджень у цій
сфері. Спроби підведення «міфу» під певні схеми найчастіше є дискусійними.
Констатуючи недоліки теорій міфу,
запропонованих Ф.Буслаєвим, О.Афанасьєвим, О.Потебнею, О.Лосєвим, В.Пивоєвим та
ін., В.Поліщук зазначає: «Виникає відчуття, що міф незрозумілим чином
ухиляється від визначень... [...] побудова... закінченого образу міфу як
такого, спроби дати міфу, міфології, міфологічному мисленню визначення, здається,
приречені на неуспіх. [...] одна з
основних властивостей міфу – його принципова невизначність.
Тому що визначення передбачає певну зупинку та обмеження визначуваного. Міф же живе постійною зміною, переродженням
і перетіканням». Сумнів у можливості хоча б теоретичного віднайдення універсального визначення міфу висловлює й М.Еліаде. |
| |
| | |
|