Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 2 Показано матеріалів: 1-2 |
|
Сортувати по:
Датою ·
Назвою ·
Рейтингом ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Партико 3. В. Загальне редагування: нормативні основи: Навчальний посібник. — JL: ВФ Афіша, 2006. — 416с, табл. 9, рис. 47, додатків 16. Формат: djvu
У посібнику описано об'єкт, предмет, мету, завдання, методологію, методи, методики, галузі та аспекти редагування. Редагування розглядається як приведення тексту у відповідність із нормами. Сформульовано нормативну теорію редагування. Детально класифіковані та описані всі основні методи контролю й виправлення помилок. Подано детальний опис інформаційних, соціальних, композиційних, логічних, лінгвістичних, психолінгвістичних, видавничих і поліграфічних норм редагування. Розглянуто методи комп'ютеризації процесу редагування. Посібник пропонує формалізовану методику проведення редагування, враховує досягнення теорії редагування розвинутих країн Заходу. Посібник призначений: для студентів вищих і середніх закладів освіти, що навчаються за спеціальностями "Журналістика" й "Видавнича справа і редагування" (рівні бакалавра, спеціаліста й магістра); для аспірантів вказаних спеціальностей (окремі розділи); для слухачів курсів підвищення кваліфікації працівників засобів масової інформації (книжкових, журнальних та газетних видавництв, а також редакцій радіо й телебачення); для працівників засобів масової інформації суміжних спеціальностей; для авторів-професіоналів; для студентів-філологів та учителів мови і літератури, які будуть учити школярів писати твори. Усі перелічені групи читачів можуть користуватися цим посібником і як довідковим виданням.
|
Тимошик М. Книга для автора, редактора, видавця: Практичний посібник. -- 2-ге вид., стереотипне. — К.: Наша культура і наука, 2006. — 560 с. (Серія "Бібліотека видавця, редактора, автора").
Це перше в Україні видання, де в популярній формі комплексно висвітлюються найголовніші питання, що охоплюють усі процеси творення, редакційно-видавничої підготовки, поліграфічного виконання та реалізації різних видів видань. Посібник складається з трьох частин: "Організація видавничої справи'', "Редакторська підготовка видань", "Маркетинг і промоція", а також додатків. У додатках подаються зразки оформлення вихідних відомостей (титульного аркуша, надвипускних і випускних даних), бібліографічного опису видань, варіанти різних видів договорів, а також витяги деяких законодавчих і нормативних актів з видавничої справи. Для працівників видавничо-поліграфічної галузі та авторів видавництв. Може бути корисним для студентів, які навчаються за спеціальностями "Видавнича справа та редагування" і "Журналістика".
|
| |
| | |
|