ФІЛОЛОГ МЕГІ
Неділя, 26.05.2019, 01:13
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Електронні підручники [67]
Підручники, посібники, методичні матеріали з різних навчальних дисциплін
Все, що знадобиться для навчання [18]
Історія літературознавства [15]
Художні тексти до ХХ ст. [9]
Можна знайти тексти художніх творів, написаних до ХХ ст.
ХХ ст. Художні тексти [23]
Можна знайти художні тексти, написані у ХХ столітті
Новітня українська література [16]
Можна знайти художні тексти, написані сучасниками
Презентації [32]
Містить презентації з літератури, мови, культури та інших навчальних дисциплін
Художні й документальні фільми [8]
Посилання й архівовані фільми
Українознавство [3]
Матеріали з народознавства та українознавтсва
Коледж [5]
Матеріали для навчання

Пошук

Міні-чат

Наше опитування
Яку спеціальність я хотів би отримати?
Всього відповідей: 104

Опитування
Де вища освіта краще: в Україні чи за кордоном?
Всього відповідей: 59

Друзі сайту
Офіційний сайт Макіївський економіко-гуманітарний інститут Найкращі друзі нашого сайту ЗНО без проблем

Головна » Файли » Історія літературознавства

У категорії матеріалів: 15
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Датою · Назвою · Рейтингом · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Для опрацювання матеріали необхідно скачати!

У файлі містяться додаткові матеріали до лекційних занять №8-9 і відповідних практичних занять.

Історія літературознавства | Переглядів: 706 | Завантажень: 101 | Додав: icaphilolog | Дата: 18.03.2013 | Коментарі (0)

<span style="font-size: 14pt;">У файлі містяться плани й додаткові матеріали для опрацювання на практичні заняття №5-6 (Літературно-критична діяльність М. Драгоманова та І. Франка)</span>
<span style="font-size: 14pt;">Обовязковими є завдання з конспектуання й аналізу статей (по 1 за кожну тему). Для роботи знадобиться хрестоматія літературно-критичної думки (Кн.2), або можна скористатися послугами Інтернет-спільноти. </span>
<span style="font-size: 14pt;">Бажаю успіхів у навчанні. </span>
Історія літературознавства | Переглядів: 323 | Завантажень: 37 | Додав: icaphilolog | Дата: 05.03.2013 | Коментарі (0)


Увага! Для виконання завдання необхідно скачати файл із матеріалами.

ЗМІСТОВИЙ БЛОК № 1. ЛЕКЦІЇ № 1-4

ДОДАТКОВІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ТА СЕМІНАРСЬКИХ ЗАВДАНЬ

 

Використано статті підручника:

 

Гром’як Р. Історія української літературної критики (від початків до кінця XIX століття). Посібник для студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів. — Тернопіль: Підручники і посібники, 1999. — 224 с.


Питання для самоперевірки:

1.                       Якими критеріями оцінки літературних явищ користувався М. Максимович?

2.                       Охарактеризуйте жанр і композицію праці М. Костомарова «Обзор сочинений, писанных на малороссийском языке».

3.                       Зіставте за ідеями і жанровими особливостями статті М. Максимовича і М. Костомарова.

4.                       Схарактеризуйте місце і роль П. Куліша в літературно-критичній думці України 40-50-х рр. XIX ст.

5.                       Розкрийте значення творчості Т. Шевченка для літературної критики того періоду.

6.                       Чому П. Куліш вважається першим в Україні професійним літературним критиком?

7.                       Визначте особливості літературно-критичної діяльності П. Куліша.

8.                       Яку роль в активізації української літературної критики відіграв журнал «Основа»?

 

Завдання № 1 (практичне). Ознайомтеся з матеріалами для практичних завдань і дайте письмові відповіді на питання № 1-8. Творче опрацювання матеріалу (створення таблиць, опорних схем, алгоритмів і под. вітається). 

Завдання №2 (домашнє). Прочитайте й проаналізуйте характеристику рецензії-огляду Максимовича «О стихотворениях червонорусских». За поданим зразком виконайте аналіз будь-якої праці літературних критиків зазначеного історичного періоду. Використання матеріалів «Хрестоматії літературно-критичної думки» обов’язкове.

Історія літературознавства | Переглядів: 538 | Завантажень: 115 | Додав: icaphilolog | Дата: 16.02.2013 | Коментарі (0)

ЛЕКЦІЯ 2. ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ЯК НАПРЯМОК ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1. Поняття структуралізму й постструктуралізму. Проблема моделювання у літературознавстві. 2. Діяльність Р.Барта 3. Мішель Фуко як представник постструктуралізму.
Історія літературознавства | Переглядів: 948 | Завантажень: 228 | Додав: rosinska | Дата: 29.01.2013 | Коментарі (0)

ЛЕКЦІЯ І. ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ НАПРЯМИ ХХ СТОЛІТТЯ 1. Інтуїтивізм. 2. Фройдизм. 3. Екзистенціалізм.
Історія літературознавства | Переглядів: 417 | Завантажень: 86 | Додав: rosinska | Дата: 29.01.2013 | Коментарі (0)

Реферат на тему "Особливості літератури українського бароко"

Автор: Бабенкова Надя, 5 курс
Історія літературознавства | Переглядів: 1158 | Завантажень: 177 | Додав: icaphilolog | Дата: 01.12.2012 | Коментарі (1)

Індивідуальне завдання. Загальна характеристика класицизму: риси, жанри, представники

Формат: doc

Автор: Сковпень Юля, 5 курс
Історія літературознавства | Переглядів: 4564 | Завантажень: 45 | Додав: icaphilolog | Дата: 28.11.2012 | Коментарі (0)

Кросворд з літературознавства

Може використовуватися на уроках з теорії літератури, історії літературознавства

Призначається для всіх зацікавлених.

Завдання і відповіді у додатковому файлі


Автор: Ганна Паршина, 5 курс

Історія літературознавства | Переглядів: 1296 | Завантажень: 46 | Додав: icaphilolog | Дата: 26.11.2012 | Коментарі (0)

 Лессинг Г.Э. Лаокоон, или о границах живописи и поэзии. Перевод Е.Эдельсона (под ред. Н.Н. Кузнецовой) / Лессинг Г.Э. // Лессинг Г.Э. Избранные произведения. - М.: Худож. лит., 1953.- С. 385-516.

Повністю статтю можна читати тут:

http://www.philolog.ru/

  

Первый, кому пришла мысль сравнить живопись и поэзию, был человеком тонкого чутья, заметившим на себе сходное влияние обоих искусств. Он открыл, что то и другое представляют нам вещи отдаленные в таком виде, как если бы они находились вблизи, видимость превращают в действительность; и то и другое обманывают нас, и обман обоих нравится.

   Второй попытался глубже вникнуть во внутренние причины этого удовольствия и открыл, что в обоих случаях источник его один и тот же. Красота, понятие которой мы отвлекаем сначала лишь от телесных предметов, получила для него значимость общих правил, прилагаемых как к действиям и идеям, так и к формам.
   Третий стал размышлять о значении и применении этих общих правил и заметил, что одни из них господствуют более в живописи, другие - в поэзии, и что, следовательно, в одном случае поэзия может помогать живописи примерами и объяснениями, в другом случае -- живопись поэзии.
   Первый из трех был просто любитель, второй - философ, третий - художественный критик.

Історія літературознавства | Переглядів: 3151 | Завантажень: 0 | Додав: icaphilolog | Дата: 03.11.2012 | Коментарі (0)


Історія літературознавства | Переглядів: 360 | Завантажень: 0 | Додав: icaphilolog | Дата: 03.11.2012 | Коментарі (0)

1-10 11-15
Copyright КAFUKRFIL © 2019
Конструктор сайтів - uCoz