Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 131 Показано матеріалів: 91-100 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 12 13 14 » |
Мельник Т. Образність художнього тексту через призму лінгвістичного аналізу. Посібник для студентів-філологів. - Севастополь, 2005
Формат: doc
У підручнику аналізуються засоби образності в художньому тексті на фонетичному, лексичному, морфологічному та синтаксичному рівнях. Визначено специфіку експресивності композиційно-структурних елементів тексту |
Тести охоплюють всі періоди історії української літератури |
Схема призначена для здійснення комплексного аналізу шкільного підручника |
Валерій Шевчук творить цілком новий в українській літературі тип історичної повісті: з одного боку, це твори мислительні, з другого, — завдяки напруженому сюжетові, наближаються до інтелектуального детективу, з третього, — психологічні, бо розкриття таїн людської душі — одне із тво-рчих завдань автора. Герої книги належать до типів мало освоєних нашою літературою: підписок міського уряду, чер-нець, поет, загалом, жителі стародавнього міста. Побіч із вивіреною історичністю, бо побудовані, як правило, на істо-ричному документі, тут немало фантастичного чи фантасмагоричного, що відповідає світобаченню людини тієї доби, а часово книга охоплює другу половину XVI — початок XVIII століття.
|
Лессинг Г.Э. Лаокоон, или о границах живописи и поэзии.
Перевод Е.Эдельсона (под ред. Н.Н. Кузнецовой) / Лессинг Г.Э. // Лессинг
Г.Э. Избранные произведения. - М.: Худож. лит., 1953.- С. 385-516. Повністю статтю можна читати тут: http://www.philolog.ru/
Первый, кому пришла мысль сравнить живопись и поэзию, был человеком
тонкого чутья, заметившим на себе сходное влияние обоих искусств. Он
открыл, что то и другое представляют нам вещи отдаленные в таком виде,
как если бы они находились вблизи, видимость превращают в
действительность; и то и другое обманывают нас, и обман обоих нравится.
Второй попытался глубже вникнуть во внутренние причины этого
удовольствия и открыл, что в обоих случаях источник его один и тот же.
Красота, понятие которой мы отвлекаем сначала лишь от телесных
предметов, получила для него значимость общих правил, прилагаемых как к
действиям и идеям, так и к формам.
Третий стал размышлять о значении и применении этих общих
правил и заметил, что одни из них господствуют более в живописи, другие
- в поэзии, и что, следовательно, в одном случае поэзия может помогать
живописи примерами и объяснениями, в другом случае -- живопись поэзии.
Первый из трех был просто любитель, второй - философ, третий - художественный критик.
|
Жан-Поль Сартр Мухи Драма в трех актах
|
Шестопалова Т. П. Концепт читача в науково-критичній спадщині Ю. Лавріненка: рецепція поеми П. Тичини "Сковорода” У статтірозглянуто можливість утвердження художньоїцілісностінезакінченого твору мистецтва в межах індивідуальноїчитацькоїрецепції. Авторка будуєсвою працю на прикладісприйняття поеми П. Тичини "Сковорода” Ю. Лавріненком. Ключові слова: текст, рецепція, читацька свідомість. |
| |
| | |
|