ФІЛОЛОГ МЕГІ
Вівторок, 26.11.2024, 10:12
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Дитяча література [5]
Підручники, статті й інші матеріали з дитячної літератури
Сучасна українська література у світовому контексті [18]
Підручники й тексти з дисципліни "Сучасна світова література у світовому контексті"
Література та літературознавство [25]
Посібники, підручники, методичні матеріали з літературури та літературознавства
Редагування й видавнича справа [2]
Матеріали з редагування й видавничої справи

Пошук

Міні-чат

Наше опитування
Яку спеціальність я хотів би отримати?
Всього відповідей: 118

Опитування
Де вища освіта краще: в Україні чи за кордоном?
Всього відповідей: 76

Друзі сайту
Офіційний сайт Макіївський економіко-гуманітарний інститут Найкращі друзі нашого сайту ЗНО без проблем

Головна » Файли » Електронні підручники » Література та літературознавство

Г.П. Шестопалова. Концепт читача в науково-критичній спадщині Юрія Лавріненка: Рецепція поеми П.Г. Тичини «Сковорода» // Вісник ЛНУ ім. Т.Ше
31.10.2012, 20:12
Шестопалова Т. П. Концепт читача в науково-критичній спадщині Ю. Лавріненка: рецепція поеми П. Тичини "Сковорода” У статтірозглянуто можливість утвердження художньоїцілісностінезакінченого твору мистецтва в межах індивідуальноїчитацькоїрецепції. Авторка будуєсвою працю на прикладісприйняття поеми П. Тичини "Сковорода” Ю. Лавріненком.
Ключові слова: текст, рецепція, читацька свідомість.
Категорія: Література та літературознавство | Додав: rosinska | Теги: рецепція, поема сковорода, тичина, читач, текст
Переглядів: 499 | Завантажень: 58 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright КAFUKRFIL © 2024
Конструктор сайтів - uCoz