Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 11-18 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Датою ·
Назвою ·
Рейтингом ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Київ: Либідь, 1999. У книзі аналізується дискурс українського модернізму, починаючи від 1898 р. до 70-х років нашого століття. Парадигма модерністського дискурсу розглядається на прикладі художньої та критичної творчості Лесі Українки, Ольги Кобилянської, Гната Хоткевича, Михайла Яцкова, представників "Молодої Музи" та "Української хати", письменників 20-х років, найрепрезентативніших постатей еміграційної літератури 40-х років, а також Нью-йоркської групи - найоригінальнішого модерністичного утворення 60 - 70-х років. Лейтмотивом книжки є розгляд конфлікту між модернізмом і народництвом упродовж усієї історії української літератури XX століття. Для викладачів літератури, науковців, студентів. |
Довідник містить весь необхідний теоретичний матеріал для підготовки до ЗНО з української мови та літератури |
Пропонована програма охоплює всі основні питання теорії української мови та літератури. |
Твори ЗНО В архіві містяться повні твори за програмою ЗНО. Рік укладання - 2012 Формат: rar doc txt
|
Хрестоматія творів ЗНО. Рік укладання -2012 В одному файлі зібрано твори, які входять до програми ЗНО Формат: doc Твори невеликі за обсягом подаються в повному варіанті, великі - у переказі. Файл не форматований, але є зміст, за яким можно легко віднайти потрібний матеріал. Тому, якщо у когось виникне бажання зробити файл красивішим - будь ласка, зробіть, а потім поверніть уже в оновленому вигляді.
|
Тестові завдання з дисципліни "Сучасна українська літературна мова" чи "Українська мова за професійним спрямуванням" охоплюють матеріаз основних розділів практичного курсу української мови |
Таблиця пропонується для якісної оцінки підручника для загальноосвітньої школи |
тести з української літератури за періодами для самоперевірки знань
|
| |
| | |
|