Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 50 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Іванишин В. Пізнання літературного твору. Методичний посібник для студентів і вчителів. - Дрогобич: "Відродження", 2003.
Формат: doc
Методичний посібник містить необхідний мінімум знань з теорії
літератури, що повинно допомогти передусім вчителям та студентам пізнавати
художньо-літературні твори. Праця написана з урахуванням останніх досягнень
українського та світового літературознавства, у першу чергу –
національно-екзистенціальної методології. Робота безпосередньо адресована
фахівцям-філологам (викладачам, вчителям, аспірантам, магістрам, студентам
тощо), а також усім тим, кого цікавлять питання сучасної теорії літератури. |
Мельник Т. Образність художнього тексту через призму лінгвістичного аналізу. Посібник для студентів-філологів. - Севастополь, 2005
Формат: doc
У підручнику аналізуються засоби образності в художньому тексті на фонетичному, лексичному, морфологічному та синтаксичному рівнях. Визначено специфіку експресивності композиційно-структурних елементів тексту |
Валерій Шевчук творить цілком новий в українській літературі тип історичної повісті: з одного боку, це твори мислительні, з другого, — завдяки напруженому сюжетові, наближаються до інтелектуального детективу, з третього, — психологічні, бо розкриття таїн людської душі — одне із тво-рчих завдань автора. Герої книги належать до типів мало освоєних нашою літературою: підписок міського уряду, чер-нець, поет, загалом, жителі стародавнього міста. Побіч із вивіреною історичністю, бо побудовані, як правило, на істо-ричному документі, тут немало фантастичного чи фантасмагоричного, що відповідає світобаченню людини тієї доби, а часово книга охоплює другу половину XVI — початок XVIII століття.
|
Жан-Поль Сартр Мухи Драма в трех актах
|
Шестопалова Т. П. Концепт читача в науково-критичній спадщині Ю. Лавріненка: рецепція поеми П. Тичини "Сковорода” У статтірозглянуто можливість утвердження художньоїцілісностінезакінченого твору мистецтва в межах індивідуальноїчитацькоїрецепції. Авторка будуєсвою працю на прикладісприйняття поеми П. Тичини "Сковорода” Ю. Лавріненком. Ключові слова: текст, рецепція, читацька свідомість. |
Биография известного русского поэты Сергея Есенина |
Стихотворения и поэмы Борис Леонидович Пастернак
Борис Пастернак Стихотворения и поэмы
|
Стихотворения Бориса Пастернака из разных сборников |
Алексей Толстой
Гиперболоид инженера Гарина
Этот роман написан в 1926–1927 годах. Переработан, со включением новых глав, в 1937 году
|
Борзенко О.І., Сподарець М.П. Біографії українських письменників. - Харків: Веста, 2007. - 45 с.
Формат: pdf
У посібнику подано біографії 44 найвідоміших українських письменників
|
| |
| | |
|