Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 50 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Анджела Картер, урожденная Анджела Стокер (англ. Angela Carter, Angela Olive Stalker, 7 мая 1940, Истборн, Восточный Сассекс — 16 февраля 1992, Лондон) — английская писательница. |
Милорад Павич. Хазарский словарь (Мужская версия). Хазарский словарь (Женская версия). Хазарский словарь - Различие мужской и женской версий. |
Милорад Павич. Хазарский словарь (Мужская версия). Хазарский словарь (Женская версия). Хазарский словарь - Различие мужской и женской версий. |
Милорад Павич. Хазарский словарь (Мужская версия). Хазарский словарь (Женская версия). Хазарский словарь - Различие мужской и женской версий. |
В основу роману «Ім'я рози» фактично покладена історія розслідування низки злочинів, що сталися у листопаді 1327 р. в одному з італійських монастирів. Дія роману триває сім днів, уподовж яких у монастирі сталися шість загадкових вбивств. Завдання розслідування злочинів покладено на колишнього інквізитора, а радше філософа й інтелектуала, францисканського монаха Вільгельма Бескервільського, якого супроводжує його юний учень Адсон. Від імені Адсона й ведеться розповідь. Сюжет роману цілком може сприйматися як детективний, але сам автор ставиться до «кримінальної забарвленості» свого твору з певною іронією. |
Світова література і культура: Навчальний посібник / За ред. проф. О. В. Мішукова. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2004. – 252 с.
Формат: doc
Рекомендовано для студентів та викладачів |
Чижевський Д. Історія української літератури. Друкується за виданнями: Чижевський Дмитро. Історія української літератури (від початків до доби реалізму). — Українська Вільна Академія Наук у США, Нью-Йорк, 1956.; Чижевський Дмитро. Реалізм в українській літературі. — Видавничий центр «Просвіта», Київ, 1999.
Формат: doc
Це, єдине у вітчизняному літературознавстві масштабне дослідження літературного процесу, виконане за стильовою методологією, визначальним у якій є погляд на літературу як феномен естетики, стало широковідомим серед української громадськості в останні роки минулого століття. Видання містить «Історію української літератури (від початків до доби реалізму)» та «Реалізм в українській літературі». Рекомендується для студентів, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами становлення та розвитку вітчизняної літератури. |
Аверинцев С. Символика раннего Средневековья. (К постановке вопроса). В сб.: Семиотика и художественное творчество, Москва, "Наука",1977, с. 308—337. Формат: doc Историческим итогом античности, ее концом и пределом оказалась Римская империя. Она подытожила и обобщила пространственное распространение античной культуры, собрав в одно целое земли Средиземноморья. Она сделала больше: она подытожила и обобщила идейные основания «языческой» государственности рабовладельцев за целое тысячелетие. В пространстве рубежи империи совпадали с границами греко-римской цивилизации, но по идее они совпадали с границами мироздания - «Зевсова полиса», как выражался Марк Аврелий, глава империи и философ империи в одном лице (1). Конечным вариантом имперской философии стал неоплатонизм (2), причем не столько неоплатонизм Плотина, сколько неоплатонизм Прокла (3), выведший итог всех путей греческой мысли от мифологической архаики до аристотелианской протосхоластики. |
В книге "Жизнь насекомых" Виктор Пелевин проводит нестандартные аналогии между миром людей и миром насекомых, описывая их в разных обличиях. Действие романа происходит на постсоветском пространстве, когда спал железный занавес, который был, в первую очередь, в людских умах. Пелевин помещает героев своего романа в самые нестандартные ситуации, описывая их действия в них с таким искрометным юмором, что философия романа воспринимается с изумительной легкостью. |
Формат: архів
Посібник містить інформацію біографічного й літературознавчого характеру із зарубіжної літератури ХХ століття. Зокрема у посібнику можна знайти відомості про Ромена Роллана, Джона Голсуорсі, Теодора Драйзера, Бернарда Шоу, Томаса Манна, Марселя Пруста, Джеймса Джойса, Кафку, Анрі Барбюса, Хемінгуея, У. Фолкнера, Б.Брехта, Ж.-П. Сартра, А. Камю, Н. Мейлера, Д. Фаулза.
|
| |
| | |
|