Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Категорії розділу |
|
|
Пошук |
|
|
Міні-чат |
|
|
Наше опитування |
|
|
Опитування |
|
|
|
| | |
|
У розділі матеріалів: 50 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Даний методичний посібник містить необхідний мінімум знань з теорії літератури, що повинно допомогти передусім вчителям та студентам пізнавати художньо-літературні твори. Праця написана з урахуванням останніх досягнень українського та світового літературознавства, у першу чергу – національно-екзистенціальної методології. Робота безпосередньо адресована фахівцям-філологам (викладачам, вчителям, аспірантам, магістрам, студентам тощо), а також усім тим, кого цікавлять питання сучасної теорії літератури.[size=14] |
А.Ф. Лосев Проблема символа и реалистическое искусство. Книга Формат: fb2
|
Корисні сайти для студентів-філологів!!!!!!!!!! |
Питання охоплюють усі розділи курсу |
Аналіз найновішої української літератури (творчості Є.Пашковського, Ю.Андруховича, О.Забужко, О.Ульяненка та ін.), а також перехід до феміністичної та ґендерної інтерпретації українського літературного матеріалу. |
Роман, в якому наявна "майстерна суміш міфу та магії". |
поема "Попіл імперій" Юрія Клена |
Методичка містить плани лекційних занять, завдання для самостійного опрацювання. |
У книзі простежується взаємодія текстів, виявляються інтертекстуальні зв’язки між творами письменників Празької літературної школи, їх попередників і сучасників, з’ясовуються форми і типи інтертекстуальності. Діалогічні зв’язки між текстами розглядаються як результат опосередкованих чи безпосередніх контактів: Є.Маланюка і Ю.Дарагана, О.Теліги і Н.Лівицької-Холодної, Л.Мосендза і Юрія Клена, О.Ольжича й І.Ірлявського. Показано, що Празька літературна школа формувалася у контексті національної та світової традицій. Призначена для літературознавців, вчителів-словесників, студентів гуманітарних факультетів вищих навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами літературознавства. |
| |
| | |
|