ФІЛОЛОГ МЕГІ
Середа, 24.04.2024, 16:44
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [3]
Сучасна українська мова [8]
Статті на актуальні мовознавчі проблеми
Сучасне літературознавство [4]
Актуальні статті з літературознавства
Методика викладання сучасної української мови [2]
Актуальні статті з методики викладання СУЛМ
Методика викладання української літератури [0]
Актуальні статті з методики викладання української літератури
Конкурс "Оригінальна рецензія" [8]
Надсилайте рецензії на твори, які прочитали. Отримайте задоволення від своїх думок та коментарів інших

Пошук

Міні-чат

Наше опитування
Яку спеціальність я хотів би отримати?
Всього відповідей: 118

Опитування
Де вища освіта краще: в Україні чи за кордоном?
Всього відповідей: 76

Друзі сайту
Офіційний сайт Макіївський економіко-гуманітарний інститут Найкращі друзі нашого сайту ЗНО без проблем

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 25
Показано матеріалів: 21-25
Сторінки: « 1 2 3

Присудок як головний член двоскладного речення: визначення, типи

 Відповідно до шкільної практики присудком називається «головний член двоскладного речення, який називає дію, стан або ознаку як предикативну характеристику, приписувану підмету. Присудок пов’язується з підметом зв’язком координації і відповідає на питання: що робить підмет? Що з ним робиться? Який він є? що він таке? Хто він такий?».

О.Т. Волох називає присудком «граматично залежний стрижневий головний член предикативного центру двоскладного речення, що означає дію, стан, якість, властивість предмета думки, вираженого підметом, і синтаксично пов’язується з підметом предикативним зв’язком» .

Сучасна українська мова | Переглядів: 1342 | Додав: icaphilolog | Дата: 24.10.2012 | Коментарі (0)

Роль стереотипу в творенні політичного міфу

 Термін «стереотип» увів американський журналіст Уолтер Ліппман у книзі  «Суспільна думка», що побачила світ 1922 року. Поняття, запозичене з поліграфії, первинно слугавало на позначення типографські форми, з яких друкується тираж газети чи будь-якої іншої поліграфічної продукції. Порівняння з типографським процесом дозволяє відобразити технологію розповсюдження стереотипів у суспільстві: створюється певний шаблон, який потім тиражується у суспільстві за допомогою засобів масової інформації.

Ліппман вважав, що існує тільки та дійсність, яка відтворена засобами масової інформації. Останні створюють певний «псевдосвіт», який постає для аудиторії як справжній світ. Будується цей світ за допомогою стереотипів.

Польський дослідник Л.Войтасик визначав стереотип як «поширені за допомогою мови чи образу в певних соціальних групах стійкі уявлення про факти дійсності, що призводять до спрощених чи перебільшених оцінок чи поглядів з боку індивідів».

Мої статті | Переглядів: 926 | Додав: icaphilolog | Дата: 18.10.2012

Що таке політична реклама

 

У червні 1996 р. було прийнято Закон України «Про рекламу», який визначив основні принципи рекламної діяльності в нашій країні, сприяв регулювання правових відношень, що виникали у процесі створення, розповсюдження й отримання реклами.

Реклама щоденно впливає на людину, внаслідок чого вона відіграє дуже важливу роль у житті постіндустріального інформаційного суспільства. Безперечно, у демократичному суспільстві, яким себе позиціонує сучасне українське суспільство, не можна не відзначити розширення функцій політичної реклами. Політична реклами є важливим засобом боротьби за голоси виборців. ЇЇ рівень та професіоналізм впливають на розстановку політичних сил у країні після кожних проведених виборів.

Мої статті | Переглядів: 552 | Додав: icaphilolog | Дата: 18.10.2012

Рекламний текст як специфічна мовна структура: стан дослідження проблеми

Незважаючи на високий рівень зацікавлення, проблеми дослідження рекламного тексту залишаються найменш вивченим у сучасній лінгвістичній науці. Фундаментальних досліджень, пов’язаних з оцінкою ефективності реклами, структурою мовного тексту як феномену дуже мало.

У теорії та практиці рекламної комунікації виділяють наукові роботи, присвячені вивченню економічної та комунікативної ефективності реклами. Особливо відчутно активізувалась увага теоретиків та практиків реклами до комунікативного аспекту її ефективності, однак спеціальних досліджень з питань комунікативної ефективності реклами, які б узагальнювали наявний досвід, як теоретичний, так і практичний, не існує, оскільки дослідники розглядають лише окремі аспекти зазначеної проблеми. Найчастіше це стосується показників комунікативної ефективності, так званих ефектів, що є засобами створення короткочасного враження, котре досягається застосуванням певних мовних конструкцій та лексичних засобів.

Мої статті | Переглядів: 812 | Додав: icaphilolog | Дата: 18.10.2012

Сучасне літературознавство: поняття про міфологізм, міфологічність

 Відсутність чіткого визначення міфу в сучасній науці значно ускладнює проведення практичних досліджень у цій сфері. Спроби підведення «міфу» під певні схеми найчастіше є дискусійними.

Констатуючи недоліки теорій міфу, запропонованих Ф.Буслаєвим, О.Афанасьєвим, О.Потебнею, О.Лосєвим, В.Пивоєвим та ін., В.Поліщук зазначає: «Виникає відчуття, що міф незрозумілим чином ухиляється від визначень... [...] побудова... закінченого образу міфу як такого, спроби дати міфу, міфології, міфологічному мисленню визначення, здається, приречені на неуспіх. [...] одна з основних властивостей міфу – його принципова невизначність. Тому що визначення передбачає певну зупинку та обмеження визначуваного. Міф же живе постійною зміною, переродженням і перетіканням». Сумнів у можливості хоча б теоретичного віднайдення універсального визначення міфу висловлює й М.Еліаде.

Сучасне літературознавство | Переглядів: 4244 | Додав: icaphilolog | Дата: 17.10.2012

1-10 11-20 21-25
Copyright КAFUKRFIL © 2024
Конструктор сайтів - uCoz