ФІЛОЛОГ МЕГІ
Середа, 24.04.2024, 10:42
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої статті [3]
Сучасна українська мова [8]
Статті на актуальні мовознавчі проблеми
Сучасне літературознавство [4]
Актуальні статті з літературознавства
Методика викладання сучасної української мови [2]
Актуальні статті з методики викладання СУЛМ
Методика викладання української літератури [0]
Актуальні статті з методики викладання української літератури
Конкурс "Оригінальна рецензія" [8]
Надсилайте рецензії на твори, які прочитали. Отримайте задоволення від своїх думок та коментарів інших

Пошук

Міні-чат

Наше опитування
Яку спеціальність я хотів би отримати?
Всього відповідей: 118

Опитування
Де вища освіта краще: в Україні чи за кордоном?
Всього відповідей: 76

Друзі сайту
Офіційний сайт Макіївський економіко-гуманітарний інститут Найкращі друзі нашого сайту ЗНО без проблем

Головна » Статті » Методика викладання сучасної української мови

Вивчення присудків у середній школі

Загальні методичні рекомендації щодо вивчення типів присудків у середній школі

 

Синтаксис відіграє важливу роль у формуванні комунікативних умінь та навичок учнів. Засобами синтаксису формується мовна особистість, розвиваються інтелектуальні, духовні, естетичні якості.

Знання з синтаксису закладаються початковою школою, розширюються у 5 класі. Систематичне навчання цього розділу граматики здійснюється з 7-го класу, а поглиблене вивчення починається з 8-го класу.

При вивченні простого речення треба брати до уваги, що воно передає відносно просту думку, ускладнення і поширення якої може відбуватися за рахунок однорідних членів речення, відокремлень. Засобами інтонації передається емоційність висловлювання. За допомогою логічного наголосу та порядку слів підвищується точність і виразність мовлення.

Зміст уроків синтаксису, як правило, підказує форми його проведення. Доцільними є уроки за єдиною темою висловлювання, до яких добирається тематично об’єднаний дидактичний матеріал з певними особливостями на синтаксичному рівні.

Вивчення синтаксису має здійснюватися на семантичній основі, із врахуванням єдності значення і форми, функцій мовних одиниць у реченні, взаємодії різних засобів мови у мовленнєвій практиці її носіїв. Урахування цього допомагає учителю знайти шляхи до подолання складних синтаксичних питань, зокрема розмежування типів присудків, визначення меж членів речення.

Ефективним засобом перетворення знань у переконання може стати урок-диспут, який вимагає ретельної підготовки (Які ви знаєте класифікації присудків? Яка з них є найдосконалішою? Що ви знаєте про складені речення, ускладнені ще одним елементом тощо).

Категорія: Методика викладання сучасної української мови | Додав: icaphilolog (24.10.2012)
Переглядів: 680 | Теги: методика викладання мови в школі, методика викладання української мов, вивчення присудків у школі, типи присудків, вивчення типів присудків у школі | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright КAFUKRFIL © 2024
Конструктор сайтів - uCoz